Bazele optimizarii on-page

Home/SEO/Bazele optimizarii on-page

Bazele optimizarii on-page

Scopul pentru care detinatorii de web site-uri au nevoie de optimizare pentru motoarele de cautare sau SEO este acela da a-si plasa web site-urile pe pozitiile de top in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare sau SERP. Lucrul acesta se poate face pentru cuvinte cheie specifice si e grupat in 2 categorii: optimizare on-page si optimizare off-page. Acesta din urma poate fi realizat prin crearea de back link-uri catre web site. Link-urile va vor ajuta sa cresteti reputatia web site-ului si sunt foarte importante pentru a ajunge in prima pagina de rezultate a motoarelor de cautare. Dar elementul de baza al optimizarii este pagina in sine. Optimizarea on-page este parte integranta din optimizarea pentru motoarele de cautare deoarece este cea care descrie continutul web site-ului si subliniaza cuvantul cheie principal pe care il urmariti.

Totul incepe cu identificarea cuvintelor cheie.

Cand vine vorba de SEO, primul lucru care trebuie facut este sa va alegeti cuvantul cheie. Trebuie sa va orientati dupa cuvinte sau fraze care au legatura cu web site-ul sau afacerea dumneavoastra. Prin aceasta veti atrage volum mare de treafic. Ca regula, trebuie sa optimizati fiecare pagina pentru un cuvant cheie, deoarece scopul principal al SEO este de a evidentia un anumit cuvant cheie pentru a transmite un mesaj, pe de o parte vizitatorilor dumneavoastra, pe de alta parte motoarelelor de cautare in legatura cu ceea ce ofera web site-ul dumneavostra. In afara de asta, SEO va va ghida pentru atingerea pozitiei de top in paginile de rezultate pentru cuvantul cheie ales. Optimizarea on-page poate fi facuta de detinatorul website-ului si poate atinge pozitia dorita in paginile de rezultate facand lucrurile potrivite.

Modul corect de folosire al cuvintelor cheie.

Pentru a avea succes in optimizarea pentru motoarele de cautare on-page, trebuie sa includeti cuvantul cheie in elementele vizibile si invizibile ale paginii. Cea mai buna metoda este de a avea continut informativ si usor de citit, astfel incat vizitatorii dumneavoastra sa stie despre ce este web site-ul si sa ajunga cu usurinta la informatia de care au nevoie. Continutul de calitate ar trebui sa contina cuvantul cheie de cel putin 2 ori, dar nu mai mult de 4 ori. Dupa ce aveti continutul care contine cuvantul cheie, trebuie sa va ganditi la numele paginii, care de asemenea trebuie sa contina cuvantul cheie. Apoi adaugati cateva tag-uri antet (h1, h2, h3..) pentru a eticheta paragrafele. Totodata, este crucial sa fiti atenti cand folositi cuvantul cheie. Verificati frecventa cuvantului pentru a evita folosirea excesiva. Asa cum am mai spus, 2 sau 4 mentionari ar trebui sa fie suficient.

Facand toate acestea, nu va va pozitiona automat in prima pagina a motoarelor de cautare. Google apreciaza in mod special paginile clare, informative si usor de navigat. Cel din urma poate fi facut cu usurinta cu ajutorul unui meniu simplu cu ajutorul caruia poti ajunge la orice pagina din unul sau doua click-uri.

Scopul optimizarii pentru motoarele de cautare este acela de a spune tuturor despre ce este web site-ul. Pentru web site-urile implicate in afaceri, optimizarea pentru motoarele de cautare, va ajuta sa obtineti cat mai mult trafic cu putinta. Numarul de vizitatori al web site-ului va echivala cu succesul afacerii. Optimizarea este o metoda rentabila de a introduce on-line de produse si servicii. Daca sunteti cu adevarat interesati sa SEO pe web site-ul afacerii sau cel perosnal, atunci este recomandat sa urmati tehnicile si practicile corecte in optimizarea pentru motoarele de cautare.

By |iulie 16th, 2013|SEO|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment