Cum sa va ridicați poziția in paginile de rezultate ale motoarelor de căutare

Home/SEO/Cum sa va ridicați poziția in paginile de rezultate ale motoarelor de căutare

Cum sa va ridicați poziția in paginile de rezultate ale motoarelor de căutare

Studiile au arătat ca 90% din utilizatorii Internetului găsesc website-uri prin intermediul motoarelor de căutare, iar din aceia, 90% nu trec de primele 30 de rezultate afișate. Este ușor sa observați de ce este necesar ca site-ul dumneavoastră sa fie pe o poziție înalta in aceste rezultate, având in vedere acest lucru.
Paginile de rezultate ale motoarelor de căutare (SERP’s) sunt paginile pe care le vedeți după ce tastați I caseta de căutare Google, sau a oricărui alt motor de căutare, si apăsați pe Căutare. Faptul ca 90% din oameni folosesc motoarele de căutare pentru a găsi lucrurile pe care le caută, fac aceste pagini SERP cele mai importante pagini de pe internet.
Paginile de rezultate ale motoarelor de căutare pot fi împărțite in doua categorii generale “Organice” sau “Naturale”, si Anunțuri Plătite. Acestea din urma sunt in mod normal cumpărate pe o structura “Pay Per Click”(plata pentru click/accesare).
Aproximativ 80% din clicurile de pe motorul Google au loc in interiorul listelor organice, si nu in cele Pay Per Click. De aceea este important sa va adaptați site-ul pentru a se clasa in mod natural, in paginile de rezultate. Procesul de clasare a site-ului pe o poziție înalta nu este dificil; este doar o problema de optimizare a site-ului pentru a-l face cat mai compatibil cu motoarele de căutare.

Optimizarea pentru motoare de căutare (SEO) este procesul de modificare a site-ului dumneavoastră astfel încât sa fie citit in mod corect de către motoarele de căutare. In mare parte, SEO este simpla. Motoarele de căutare sunt sisteme de analiza a textului, iar daca pagina dumneavoastră are multe imagini si puțin text, aceasta nu se va clasa pe o poziție ridicata. Va trebui sa țintiți anumite cuvinte cheie/fraze de căutare, pe diferite pagini. Astfel, daca doriți sa țintiți fraza de căutare “planuri de afaceri”, atunci va trebui ca o pagina sa aibă titlul “Planuri de Afaceri”, si mult text despre acest subiect.

O greşeală comună pe care administratorii site-urilor o fac este sa stabilească numele unei companii, drept titlu pentru toate paginile unui website. Acest lucru are ca rezultat plasarea site-ului pe prima poziție atunci când cineva scrie numele companiei într-un motor de căutare, însă nu atrage clienți noi, prin intermediul internetului. Aceasta practica poate fi utila in cazul companiilor precum Amazon sau Argos, însă nu este eficienta in alte cazuri.

Celălalt aspect al obținerii unei poziții ridicate in SERP este încrederea si autoritatea. In general, acest aspect este asemănător cu ideea de reputație. In lumea reala, companiile cu vechime au mai multa autoritate si influenta decât cele care abia pornesc. Astfel, si in cazul Internetului, cu cat veți avea mai multe link-uri de la site-uri de încredere, pe site, cu atât Google va avea mai multa încredere in site-ul dumneavoastră.

Un alt mod de a câștiga încrederea este prin intermediul termenilor si condițiilor impuse de motoarele de căutare. Acest lucru înseamnă ca trebuie sa construiți link-uri in mod natural, fără sa folosiți un număr excesiv de cuvinte cheie. De asemenea, adăugarea a 500 de pagini intr-o zi nu reprezintă o progresie naturala. Motoarele de căutare se extind in mod natural si orice creștere artificiala poate declanșa o alarma si duce la penalizarea site-ului dumneavoastră.

Prin urmare, singurul mod de a obţine o poziție înalta in SERP este sa procedați in modul dorit de motoarele de căutare. Acest lucru înseamnă sa construiți site-uri care sunt ușor de navigat (astfel încât utilizatorii si algoritmele motoarelor sa va găsească fiecare pagina cu ușurința), sa aveți mult conținut interesant si relevant si link-uri de încredere. Cat timp va optimizați site-ul, având in vedere nișa aleasa, nu puteți greși.

By |august 30th, 2017|SEO|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment