Selectarea cuvintelor cheie(Keywords) in Optimizarea Pentru Motoarele de Cautare SEO

Home/SEO/Selectarea cuvintelor cheie(Keywords) in Optimizarea Pentru Motoarele de Cautare SEO

Selectarea cuvintelor cheie(Keywords) in Optimizarea Pentru Motoarele de Cautare SEO

Alegerea cuvintelor cheie principale poate fi una din cele mai parti ale unei optimizari corecte. Este de asemenea, totusi, si una din cele mai importante. Atunci cand incepeti sa va optimizati site-ul pentru motoarele de cautare, va trebui sa alegeti un cuvant cheie sau o expresie principala, si intre patru si sase cuvinte cheie secundare.

Aceste cuvinte cheie vor fi esentiale mai tarziu. Nu le veti folosi intr-o singura pagina a website-ului, ci in fiecare pagina, articol de blog, comunicat de presa si buletin informativ(newsletter) care face referire la website. Optimizarea SEO este mai ampla decat modificarile facute unui site.

Avand in vedere aceste lucruri, cautati cuvinte cheie care vor rezista trecerii timpului. Evitati cuvintele care sunt prea generale; aveti nevoie de cuvinte specifice, pentru traficul unei audiente specific. Cu toate acestea, nu cadeti in extrema opusa; un cuvant cheie este inutil daca este atat de specific incat nimeni nu l-ar cauta vreodata.

Cuvintele secundare pot fi putin mai versatile decat cel principal. Alegeti cuvintele pe care oamenii e cel mai probabil sa le foloseasca atunci cand cauta produsul dumneavoastra sau informatii legate de acesta. Ideal este sa folositi intre patru si sase cuvinte secundare, dar in cazul in care este necesar, puteti mari numarul acestora pana la zece. Nu depasiti zece cuvinte secundare, totusi, intrucat folosirea prea multor cuvinte poate scadea importanta lor.

Cautati un amestec de cuvinte secundare generale, si specifice. Sau chiar transformati unul sau doua din ele in fraze cheie, cum ar fi “esarfe crosetate de mana”, care imbina trei elemente generale intr-o fraza specifica.

Odata ce ati stabilit care vor fi cuvintele cheie, nu va limitati in a le folosi doar pe site-ul dumneavoastra. Folositi cuvantul principal de fiecare data cand scrieti link-ul website-ului in bloguri, in buletine informative(newsletters), si in feed-uri RSS. Deasemenea, nu treceti cu vederea semnaturile pentru forum-uri. Cuvintele cheie potrivite, folosite in mod corect, pot fi nepretuite.

2017-03-17T10:05:00+03:00 17 martie 2017|SEO|0 Comments