Iasi | din 2005

Densitatea Perfectă de Cuvinte Cheie

Mereu a fost vorba de a fi observați. Oamenii se îmbracă îngrijit sau fac ceva bizar pentru a fi observați sau pentru a se afirma. Trebuie să fim în vârf, în linia întâi pentru a avansa în viață sau în afaceri. Acum, mai mult că niciodată, World Wide Web-ul funcționează pe aceleași principii.

Având în vedere competiția acerbă dintre website-uri, cele cu articole și cele de ecommerce, elementul care aduce succesul unuia față de celelalte este poziția pe care un website o are în motoarele de căutare. Cu cât e mai sus, cu atât se va bucură de un trafic mai mare și de mai multe accesări. Pentru a câștigă o poziție mai bună, website-urile folosesc strategia SEO și au conținut bogat în cuvinte cheie.

Nu este suficientă folosirea repetată a cuvintelor respective, ci trebuie să știi care cuvinte cheie sunt relevante website-ului sau paginii tale. Odată ce ați compus o lista principala, asigură-te că:

  • Toate cuvintele cheie din eticheta (Tag) sunt potrivite conținutului. Asigură-te că meta-tag-ul are în jur de 900 de caractere sau 25 de cuvinte.
  • Asigură-te că densitatea cuvintelor cheie este de 3-10%. De asemenea, evită să folosești același cuvânt de mai multe ori într-o singură propoziție. Verifică validatorii de cuvinte cheie pentru a stabili procentajul exact al densității.
  • Încercați să maximizezi folosirea cuvintelor în prima jumătate a paginii. Multe din motoarele de căutare nu trec de 25-50% din pagină.
  • Fiți isteți și folosiți diferite variații ale cuvintelor, precum și forme de plural.

Mai fă un pas înainte și utilizează o aplicație de verificare a densității cuvintelor cheie. Acestea sunt sisteme automate care vor analiza conținutul web și vor scoate în evidență cuvintele care sunt folosite în densitate mai mare decât cea indicată. Aceste sisteme îți vor permite să perfecționați paginile și îți vor oferi o imagine asupra elementelor analizate de motoarele de căutare.

O aplicație de analiză a densității cuvintelor cheie de tip Cloud (http://www.webconfs.com/keyword-density-checker.php) poate fi folosită pentru a analiză eficientă a URL-urilor selectate în vederea stabilirii densității cuvintelor și a îndepărtării elementelor care pot îngreuna sarcina motoarelor de căutare. Această unealtă poate fi adăugată site-ului tău pentru a îndeplini un rol vital în optimizare.

Totul stă în abilitatea de a află cum să strângi audiență și clienți, iar o aplicație de verificare a densității cuvintelor cheie standard sau de tip Cloud te poate ajută să treci de multe obstacole. Regulile de aur ale SEO sunt: densitatea cuvintelor cheie, frecvența acestora, evidențierea și proximitatea lor.

Regulă de baza este că mereu trebuie să știi “care sunt cuvintele cheie pe care potențialii clienți e probabil să le folosească”. Cuvintele cheie nu trebuie să fie aleatorii, ci relevante domeniului tău de activitate. Cheia este să echilibrezi numărul cuvintelor astfel încât să nu fie nici prea multe și nici prea puține. Prea multe pot penaliza site-ul, iar prea puține înseamnă că acesta va obține o poziție joasă în lista, iar site-ul va trece neobservat.

Deci, rămânând la planul și obiectivul tău de marketing, dedică timp de analiză modului în care este structurat și compus conținutul site-ului. Scrie conținut relevant, caută cele mai importante cuvinte care vor fi folosite pentru a găsi ceea ce site-ul tău are de oferit (intră în pielea utilizatorului) și creează conținut folosind regulile și sfaturile menționate mai sus.

Succes!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin