Ghid pentru o campanie pay-per-click de succes

Pay-per-click, asa cum ii spune si numele, este o forma de advertising care foloseste cuvinte cheie pentru popularizarea afacerii tale pe internet. Pentru a fi un succes, campania ta pay-per-click, trebuie sa gasesti cuvintele cheie care descriu cel mai bine compania ta. Campaniile pay-per-click sunt foarte folosite in ziua de azi, fiind cea mai buna metoda de a ajunge la utilizatorii din online. Un studiu a dezvaluit ca mai mult de 75% dintre utilizatorii din online pot fi atrasi prin campaniile pay-per-click.

Da, campaniile pay-per-click sunt cea mai buna sursa de a atrage atentia utilizatorilor din online, insa trebuie sa stii ca ai nevoie de o informare temeinica inainte de a incepe un astfel de proces pentru afacerea ta. Nu este prea placut sa ajungi in situatia in care nu stii ceea ce faci si cum iti influenteaza acest lucru compania. Deci asigura-te ca esti foarte bine informat in legatura cu aceste campanii pay-per-click inainte de a le folosi pentru afacerea ta.

Primul pas este sa identifici cuvintele cheie specifice afacerii tale pentru a intelege campania pay-per-click. Ceea ce trebuie sa faci este sa afli ce cuvinte vor folosi utilizatorii pentru a cauta informatii despre produsele si/sau serviciile oferite de afacerea ta.

Aseaza-te si planifica-ti foarte bine bugetul pe care ai de gand sa il aloci cmapaniei pay-per-click. O astfel de campanie se bazeaza pe licitarea unei sume de bani pe cuvintele cheie care descriu afacerea ta. Aceste cuvinte cheie specifice vor fi folosite in publicitatea aferenta produselor si/sau serviciilor tale in motoarele de cautare. De cate ori un utilizator va da click pe anuntul tau, de atatea ori bugetul tau alocat va fi diminuat. Este inevitabil sa ai multi vizitatori care vor da click pentru simplul motiv sa anuntul tau va fi primul in lista de rezultate a motorului de cautare. Acest lucru nu poate fi evitat.

Timpul pentru a atrage atentia vizitatorilor este foarte scurt. Pentru a face asta, trebuie sa ai pagini foarte convingatoare. Este foarte posibil ca vizitatorii sa nu cumpere de la prima vizita si de aceea este foarte important sa reusesti sa ii faci sa iti lase macar adresa de email, cu ajutorul careia ii poti contacta mai tarziu si sa le prezinti produsele si/sau serviciile tale. Este ideal ca pagina de destinatie pe care vizitatorul o vede sa ii starneasca interesul. Daca reusesti sa aduni adresele de email ale vizitatorilor, poti crea o baza de date si poti trimite oferte direct in inbox-ul acestora.

Concurenta este ceva care nu poate fi evitat in niciun domeniu de activitate. Deci orice campanie de marketing, inclusiv cea pay-per-click, trebuie facuta in asa fel incat sa fiti cu cel putin un pas inaintea concurentei. A avea succes intr-un domeniu inseamna sa fii inaintea concurentei indiferent de cat de puternica este aceasta.