Alba Optical

Creare landing page
Alba Optical

Rezumat proiect

O dată cu devoltarea gamelor de produse a apărut și necesitatea implementării unui site complet nou, adaptat cerințelor moderne. Practic a fost nevoie de implementarea totală a resurselor noastre pentru a acoperi propunerile clientului.

Caracteristici

  • Responsive design
  • HTML, CSS, PHP, JS
  • Interfata user friendly

Profesionalism și inovație! Cuvintele cheie care vă definesc!

Echipa Alba Optical

Proiectul

O dată cu devoltarea gamelor de produse a apărut și necesitatea implementării unui site complet nou, adaptat cerințelor moderne. Practic a fost nevoie de implementarea totală a resurselor noastre pentru a acoperi propunerile clientului.
Landing page Alba Optical

Cerințele

Creare și realizare homepage, cu design nou și funcționalități specifice plus adaptarea unui design responsive ca o cerință absolut necesară în prezent. Creare identitate vizuală-logo.
Alba Optical

Implementare

Ne-am ocupat în primă fază de definitivarea identității vizuale, astfel încât la realizarea noului design al siteului să putem avea în vedere detaliile care ar putea evidenția brandul (formă, culoare, funcționalitate).
Alba Optical

Interacțiunea cu clienții

Site-ul este user friendly, bazat foarte mult pe interacțiune directă și organizare. Practic, am avut în vedere aerisirea spațiului pentru ca detaliile și produsele să poată fi vizibile, iar experiența navigării să fie una benefică.

De ce a fost importantă identitatea vizuală în cadrul acestui proiect?

Identitatea vizuală a companiei este de fapt primul mod de prezentare în fața clienților. Un logo bine realizat și un vizual bun aferent firmei pot crea adevărate conexiuni în mintea utilizatorilor. Nu întâmplător unele companii sunt reținute cu ușurință pentru logo, mai ales dacă vorbim și despre o calitate superioară a produselor sau a serviciilor oferite.

Și în acest caz am lucrat în direcția promovării imaginii de brand a clientului, ajutând în acest fel la o creștere organică bazată în primă fază pe interacțiune vizuală, pentru ca mai apoi să putem prezenta serviciile și produsele oferite de către acești specialiști. Practic, am ales drumul alegerii unei imagini noi, moderne, prin care clientul să exprime mai clar produsele și serviciile oferite.

Un logo bun reușește adesea să te promoveze mai mult decât paleta de servicii, pliante sau bannere, deoarece logo-ul este primul contact al clientului cu site-ul tău.